melekannesi55 Merhaba öncelikle herkesin hamileliği farklı geçiyor allah yardımcınız olsun fakat ben bu başlığa kayıtsız kalamadım eşimlede paylaştım görünce hatta ben 6 nisanda allah nasip ederse doğuma gidiyorum. Kendimde sizi gördüm ben 7 haftada bu şikayetlerle başladım kullanmadığım ilaç kalmadı hayatımda hiç reflü şikayetim olmamıştı gebe kalana kadar mide reflüsüyle başlayan gebeliğimde üstüne gırtlak reflüsünde eklendi ve ben tüm süreçte deliler gibi sabah akşam kustum hiçbir ilaca cevap vermedi vücudum ama şükür bebeğim etikilenmedi korkmayın hatta 2 haftada önde gelişimi 36+5 ten bildiriyorum deli gibi kusuyorum hala kusmaktan boğazım tahriş olduğu için kan kusuyorum diliyorum ki sizin süreciniz bu şekilde ilerlemez ne çektiğimi bir ben bir allah biliyor ağlama krizlerine giriyorum ama şükür geçecek biliyorum dualarım sizinle allah yardımcınız olsun ama üzülmeyin belki sizin ki geçicidir kalıcı olmaz 9 ay boyunca tüm kalbimle size dua ediyorum bilin isterim 🙏 ben zencefil çayı içtim papatya çayı içtim soğuk süt biraz destekliyor ve belki günde 4-5 lt su içtim . Baharatlı kızartma vs bunlardan uzak durup yatmadan 2-3 saat önce bişeyler yemeyi kesim ara ara sık sık beslenin tavsiyelerim bu yönde olacaktır