Melisssa3 ben egepolde yapmıştım. Hemşireler ilgili, güleryuzlu. Odalar ferah. Sadece refakatçi için rahatsız olabilir, 3 kişilik koltuk var tek. Benim doğumumda iki refakatçim vardı o yüzden bize yetmedi. Onun dışında yemekleri benim doğum yaptığım dönem klasik hastane yemegiydi. Ben memnun kaldım onun dışında önemli olan bebek zaten. Doktor ve hemşireler saat başı bebeğimi kontrole geliyorlardi iyi mi diye. Emzirme için destek vermişlerdi vs.