Neslihant ben şu sayacağım şeyler dışında mevsimi olsun olmasın her meyve ve sebzeyi yiyorum.
Fanta delisiyim içmiyorum. Asitli içecekler bitti. Meyve suyu nadir taze meyve sularını tercih ediyorum. Cips çok nadir.
Sosis salam sucuk yemiyorum. Sucuklu yumurta yapınca bir iki tane atıyorum nadir.. Kahve içmiyorum. 4.ayıma geldim büyük bi tasa bi fiske nescafe atıyorum artık çünkü nescafeyi çok severim(süt ile). Çok istiyorum (eşim almıyor😂) jelibon yemiyorum.
Ama her türlü yemeği yerim çok baharatlı yapmıyorum acısını midem çekiyor yoksa.