Herkes doğum hikayesini anlatıyor ben hamile kalma hikayemi anlatmak istedim :) aralıkta evlendim ilk 6 ay çocuk düşünmedim temmuz ayında denemeye başladık olmadı ağustosta olmadı öyle olunca araştırmaya girdim ovulasyon testi karşıma çıktı ekimde adet gecikmesiyle test verdim beta 14 çıktı ve çok sevindim tabi kısa sürdü meğer kimyasalmış 2 gün sonra kanama oldu bu arada ben tüm testlerimi yaptırmıştım herhangi bir sorun yok dedi doktor aralıkta eşim muayeneye gitti ve sebep belli oldu eşimde sperm bozukluğu varmış morfolojide 2ydi şubatta ameliyat oldu doktor 3 ay verdi değerler için bende mayısta rahim filmi çektirdim haziranda hamile olduğumu öğrendim yani eşimin değerleri mi yoksa benim rahim filmi mi işe yaradı bilmiyorum ama çok şükür oldu bunu anlatmamım sebebi en az 1 yıl bekleyin deniliyor ama ben öylece beklemedim iyikide öyle yapmışım.Sorusu olan varsa yardımcı olabilirim