pisico ben de aynı sorunu yaşadım ve çok takmıştım. 23. Haftada hissetmeye başladım. İlk gebelik olması, annenin çalışıyor olması, bebeğin bulunduğu yer, sıvı fazlalığı varsa (ki bende sıvı fazlalığı vardı) bunlar geç hissetmeye etken oluyormuş. Endişelenmekte haklısınız ama içinizi ferah tutun, Dert etmeyin🌸