sudearens safra kusuyorsunuz. İstifra etmekten midenizde bir şey kalmadığı için oluyor. Bebeğinize herhangi bir zararı yok yaklaşık 12 haftadır aralıksız istifra ediyorum. 6.haftamda başladı. 18. Haftamdayım hala devam ediyor. Allah güç kuvvet versin size de inşallah en kısa sürede daha iyi olursunuz.