Yarendamla 12 +6 haftalık hamileyim, bugün sabah tuvalette lekelenmem oldu. Renk pembe ya da kırmızı değildi. Takvime göre bugün regl tarihim. Devam etmedi. Kasıklarımda sancı yok. Daha önce yaşayan oldu mu
Yarendamla Doktorumla iletişime geçtim, devam ederse ya da ağrın olursa hastahaneye gel dedi. Gün içinde çok ayakta kalmadım. Normalde çalışıyorum ama şuan ne yapacağımı bilmiyorum çok korkuyorum