19 haftalık hamileyim, dün gece birkaç kere karnımda keskin bir ağrı hissettim, daha önce hiç olmamıştı. Sabah daha hafif olsa da devam ettiği için acile gittik.. Kayıt açtıktan sonra 1 saate yakın sıra bekledik, sıra geldi sadece dinledi ve kan, idrar ver sonucuna göre kadın doğum acil polikliniğine yönlendirecem dedi. Direkt yönlendiremiyor musunuz dediğimde hayır… kan vermeye gidiyoruz kan barkodu açtırmamışsınız oraya gidin, sadece barkod açtırmak için bile 20 dk bekledik.. kan sonuçları ne zaman çıkar diyoruz 1 buçuk-2 saat’i bulur dediler… hamilelere daha farklı bir sistem olmalı.. 2 saattir bir hiç için bekledik resmen.. kadın doğum acili olan bir hastaneye gittik zaten, yapacakları tek şey 5 dk ultrasonla bakmak.. ama yok illaki uğraştıracaklar.. zaten bir sorunla gitmişim bekledikçe gerildim, iyice stres oldum.. Haftaya kendi doktoruma muayene randevum var onu bekleyeceğim artık.. rezalet bir sistem..