yasemin2034 adet günleri herkesin noktası noktasına aynı gün olmuyorki hani adet yumurtlamayla alakalı. Yumurtlama her ay aynı gün olmayabilir dolayısıyla bazen adet 26 günde gelir bazen daha geç. Zaten siz test yapmadığınız için doktorlarda onu kimyasal gebelik olarak saymayacak. Çoğu doktor kan testi yapılmadan idrar testiyle yapılıp hamileyim diyip 3-5 gün adet oldum kimyasal denilirse bile emin ve kesin gözüyle yaklaşmıyorlar. Bence sizin böyle bir şüpheniz varsa beklediğiniz adet günü test yapın. 2 kez kimyasal gebelik yaşamış biri olarak şu tecrübemi paylaşabilirim ki insan kimyasal yaşayınca anlıyor o ay adet normal adetten çok aşırı yoğun ve ağrılı oluyor pedde de o yoğunluğu görüyorsunuz