zelih8a8wa bence ana kucağına koyulmamalı hemen ya . 20 gunluk olmasi beklenmeki kilosu kaç olursa olsun benimki 25 gunluk oldugunda aldim ben ana kucağını şu an elim kolum kullaniyorum gun içerisinde uykuya orada daldığı oluyor orada dalınca kendi yatagina aliyorum . Oglen kullanıyorum . Icinde bebek öyle yayık durmuyor babybjörn aldim güzel kavriyor bebeği