serena35 Benim ilk doğumumda suyum az az geliyordu 2 gün sonunda muayene sonrasında sancım başlamıştı 3 saat sürmüştü ama aralıklı sancı değildi yani düzenli değildi full sancı çekmiştim. Doğumu aralıksız sancı ile başlayan var mı regl ağrısı gibi
beyzzsenturkkk serena35 uykumdan uyandım önce kustum sonra ishal oldum ve 5 dakikada bir sancım basladı 20-25 dk sonra doğurdum yani direkt doğum sancısı başladı hiç öncesinde sancı çekmedim
serena35 beyzzsenturkkk sancınız 5 dk da bir mi oldu yoksa devamlı bi regl sancısı gib miydi. benim ilk devamlıydı bu nasıl olur bilmiyorum ama
powerpuffgirlss beyzzsenturkkk iki gundur geceleri uykumdan uyaniyorum adet sancisi gibi ama suyum falan gelmedi boyle olabilirmi siddetli adet agrisi gibi
beyzzsenturkkk serena35 uyandığımda 5 dakikada birdi yani geliyordu yere çöktürüyordu beni sonra hiç ağrım yokmuş gibi hissediyordum garipti anlayamadım hastaneye gittiğimde sürekli geliyordu aralıksız zaten doğum başlamıştı oturamıyordum bişey batıyor gibiydi üstümü giymemle yatmam arasında 5-10 dk var sonra suyum patladı bebeğin kafası geliyo dediler
beyzzsenturkkk serena35 ilk doğumumdu anlamadım ki nasıl gelişti hiç ağrım yoktu 3 saat uyudum o ara uykumda açılmışım
beyzzsenturkkk powerpuffgirlss benim doğum anında geldi suyum, nişanımda açıklığım kontrol edilirken geldi ben eve dönecek gibi gittim dönemedim😄
beyzzsenturkkk neslihanttk bu doğumumda bende korkuyorum yine sancım olur anlamazsam napıcam diye gitmek istediğim hastane 1 saat uzaklıkta..
beyzzsenturkkk serena35 amin insallah su gibi doğumunuz olsun bakalım bu doğumum nasıl geçecek 7-8 haftam kaldı🥲
serena35 beyzzsenturkkk amin ya benim de 39+2 şuan da bakalım ne zaman gelecek nasip 😌 düzensi sancılar var aralıklı ama uzun zamandır var nst de de çıkıyor. ama düzenli olan birşey yok henüz 🥹