betuldenk Alalım menüleri kızlarrr 🌸 Instagram keşfetimde bu ara sürekli karşıma çıkan köyde yapılan o karışık kızartmadan yapacağım bugün ama tek farkla evde🥹
bademli_puding betuldenk ben yemek yapmcam dünden yemeğim var fırında tavuk patates pilav salata yaparım yeterli
Momybus betuldenk ya alakasız ama ben kuru yapıcam fasulyeleri soğuk suda mı ıslatayım ilk kez yapıcam bakliyat yenmiyo normalde evde
flover0 betuldenk dilan231 htan kahvesever__ bademli_puding Momybus Merhaba kızlar perşembe gecesi saat 12 de buzluktan et çıkardık buzdolabına koyduk çözülsün diye cuma günü öğlen 14:00 gibi balkona çıkardım akşam yapılmadığı için buzdolabına geri koydum bugün 11 gibi güvece hazırladım ve odun ateşinde sobada pişiyor 11:30dan beri bir risk oluşturur mu acaba kararsız kaldım chatcgbtye sorduğumda asla tüketme diyor
dilan231 Vala benim canım bugün etli yemek istemiyor oyüzden kabak yemeği yaptım bulgur pilavı cacık salata yeter daha insan her gün ne yapıcam diye usanıyor 😂
betuldenk dilan231 doğru söylüyosunuz vallahi afiyet bal şeker olsun ellerinize sağlık ben de fikir olsun diye her gün açıyorum konu buraya yemek fikri bulamayanlar için🌸
htan Dünden domates soslu makarna var. Akşam yatmadan da bakla yaptım. Birde puding. Bugün menü yok. Zaten menü de hazırlamam tek çeşit normalde. 40 yılda bir ozenirsem belki menü yapilabilirm
betuldenk htan ben hamilelikten önce günde 3-4 çeşit yapardım da bugünlerde çok mutfakta o kadar oyalanamıyorum
betuldenk bademli_puding çok güzell bende 2 gün önce yapmıştım pratik lezzetli en sevdiğim menülerden🫠
bademli_puding betuldenk ne kadar büyük bir şans 😂 ben üç hamilelik yaşadım üçünde de tiksindiğim çok şey oldu
betuldenk bademli_puding vallahi bu konuda şanslıyım herhalde henüz hiç tiksindiğim olmadı ama bakalım yol daha uzun 6 + 5 teyiz
dilan231 flover0 kokladığında kokuyormuydu bozulmuş olsaydı rengi bozuk olurdu kokardı bence bişey olmaz ne olacakki soğuk yerde olunca bişey olmaz ki
flover0 dilan231 işte dışarıda durduğu için hamilelikte riskli diyor ama bilemedim koku falan yoktu annem yaptı koksa anlaşılırdı diye düşünüyorum
zeynebzeyneb betuldenk Ispanak yaptım Yanında da mısır ekmeği var 🥲 ekşili yoğurtun içine kırıyoruz çok güzel ve doyurucu oluyor