Kızlar selamlar, ilk doğumumu sezeryan olarak yaptım ancak doğum sonrası iyileşmem çok uzun sürdü, ve doğum sonrası yüksek tansiyon rahatsızlığı ile uğraştım. İlk dogumumum üzerinden 45 ay geçti, şuan 8+5 günlük hamileyim. Nasip olursa ikinci bebeğimi normal yollardan doğurmak istiyorum. İstanbul Ümraniyede oturuyorum. Öneride bulunabileceginiz SSVD doktor önerisi yaparsaniz sevinirim. Ve Zeynep Kamil hastanesi için ne düşünüyorsunuz. Daha önce hiç devlet hastanesine gitmedim hamilelik döneminde. Ama artık özel hastanelerede güvenemiyorum. İlk doğumda bebek büyük normal olmaz dediler bebeğim 3700 gram doğdu. Halbuki 4 kilonun üstünde normal doğum yapan insanlar var.