Ilosunuz1 Kizlar 2. Çocuk doğum parası bu ay yattımı? Normalde ay sonları yatıyordu ? Çeken arkadaşlar varmı?
Ilosunuz1 yorgunannis eve bende geçen ayları aldım. Bide ilk ogretmenim ailem uygulamasinda gözüküyor yatacak tarih ama ben giremiyorum uygulamaya 😥
deletedmom43191 hard dogum yaptıktan sonra bebek kimliği ile sosyal hizmetlere gidip form doldurmak yeterli veya edevletten de yapiliyor