Kızlar 38 de sezeryan olacağım üç haftam kaldı ve yaklaşık bir aydır asla geceleri uyuyamıyorum sadece ağrıdan falan da değil psikolojik galiba bilemiyorum gece 4 5 de anca uyuyorum 8 de yine kalkıyorum. Halsizliğim ise çok var özellikle son haftalar mutfağı toplayacak gücüm bile yok. Doğumdan da korkuyorum bir yandan. Psikolojim bu aralar iyi değil eski halimi özlüyorum gezmek makyaj yapıp arkadaşlarımla dışarı çıkmak istiyorum ama olmuyor. Biliyorum her şey geçici am bu üzülmemi değiştirmiyor şu an bu mentalle nasıl baş edeceğim bilmiyorum sadece ağlamak istiyorum