aysegul1y yaşadıklarınızı yaşamadım ama bebeğiniz küçük, hissettikleriniz de çok olağan bence, imkanınız varsa psikolojik destek almayı deneyin derim. Onun dışında bu süreçte destek alabileceğiniz insanlar kimler bir ölçün tartın, biraz onlara açın içinizi🤍🫂