ozlmzynp Merhaba, regle göre 6+5 günlük hamileyim ama ultrasonda 5+0 çıktı. Neredeyse 2 haftalık bir fark var. Sadece keseyi gördük, bebeği henüz görmedik. Daha önce böyle bir durum yaşayan oldu mu?
aysgl330633 ozlmzynp geç döllenme olabiliyor yani bebek geç oluşmuş olabiliyor sorun yaratacak bişey değil endişelenme canım bende de öyleydi yeter ki sağlıcakla ilerlesin haftası 😇 hayırlı olsun🌼