senaakck Önce nişanım geldi, iki gün boyunca. Pazar günüydü. Salı kontrolüm vardı onu bekledim, gittiğimde 3 cm açılmam olduğunu yatış vermesi gerektiğini söyledi doktorum. Kabul etmedim ev hastaneye 5 dk sancım olursa gelirim dedim öğleden sonra gel tekrar bakalım durumuna dedi doktorum. Öğlen gittim 4 cm olmuş açıklık ebe direkt yatış dedi yine eve gitmek istiyorum dedim. Eve geldim akşama doğru sancım arttı ama dayanabiliyordum sonra ebe telefonla ulaştı akşam 11 gibi gelin lütfen bebeği nst bakalım yine gitcekseniz evinize dönersiniz dedi. Gitmeye karar verdik meryem ana otunu hemen suya koydum, hastaneye gittiğimizde kabak çiçeği gibi açılmıştı. Rahmim de öyle hızlı açıldı şükürler olsun. 🙏 Neyse Gittik nstde bebek kalp atışı iyiydi sancılarım hissedilebilir olmuştu. Açılmam da 5 cm. Sonrasında bişeyler yememi istediler çorba içtim. Akabinde suyumu patlattılar. Sonrasında 2-3 kez kustum ve sancılarım dayanılmaz hale geldiğinde kontrol edildi 7cm olmuştu. Bi on on beş dk sonra artık ter içinde kalmıştım eşim gelin artık sancılara dayanamıyor dediğinde tam açılmam olmuş ve çatala alındım direkt, 3-4 kez ıkındım sanki içimden koca bir taş sıkışmış da onu çıkarıyormuşum gibiydi her seferinde daha güçlü ıkındım ve şıp diye bir şey çıktı bir sıcaklıkla beraber, bebişkomu kucağıma koydular her şey o an bitti. Beklenenden daha kilolu olduğu için biraz kesik atıldı sonrasında dikiş süreci vs. Her şey bittiğinde sanki doğum yapmamış gibi dinç ve iyiydim normal hayatıma devam ettim. Sütüm de geldi şükür. Bugün 10.gün dikişlerim de düştü. Şükürler olsun Rabbime.