mervegenc07 Benim şahsi fikrim durumu olan herkesin özelde doğum yapması.Ben Bahçelievler Memorial da doğum yaptım çok çok memnun kaldım doktorumda doçentti işinde çok iyi bir doktordu hastaneyi zaten anlatmaya gerek yok mükemmel hemşireleri hasta bakıcıları benim doğum sırasındaki anestesicim çok iyiydi Devlet malesef insana insan gibi davranılmıyor davranılan varsada oda şanstır diyorum