semahayall 2*2 toplam 4 oldum , en son ki 2 dozu dün akşam oldum , aşırı kızarıklık var yüzümde , kızarıklık yaptığını başka yerlerde okumuştum zaten ama yine de sormak istedim , ne kadar zamana geçer
semahayall dilaradoyan erken doğum riski olanlara , bebeğin ciğerlerinin gelişmesi için yapılıyor , keşke prematüre ve riskli gebelik etiketlerini kaldırmasaydınız
yldzberna Bende kullanıyorum 2 gündür, benimde öyle yüzüm pancar gibi. İlk hamileliğimde hiç böyle bişi yaşamamıştım. Daha çok ödem yapmıştı. Bu seferde yüz kızarıklığı yaptı