merveyldzz Canım benim ilk oğlum öyle oldu ilk olduğu için neden gelişim geriliği oldugunu bilemediler 37 de 32 ye uyumlu doğdu 1& gün yoğun bakımda kaldık ama suan sağlıklı🤲🧿 şuan ikinciye gebeyim kan sulandırıcı kullanıyorum gelişim geriliğimiz bu bebişte yok çok şükür 💕