gebekelebek normalde kabin boy olarak geçiyor ama firmadan firmaya değişiyormuş bazıları kabul ediyormuş bazıları etmiyormuş bagaja gönderiyormuş, açıkcası katlandığından kabin bavulundan biraz kaba duruyor ama sürüşü kullanışı kolay ve hafif bir araba uçak meselesi için daha küçük model tercih edebilirsiniz o konuda pek araştırmam yok