elifgck Regle tahmini 2 gün var. İlk hamileliğimdeki gibi şeyler hissettiğim için az önce prodoctor test yaptım ilk 5 dk içinde sanki böyle hayalet çizgi çıktı gibi. Kızımı da prodoctorla aşırı silik çizgiyle öğrenmiştim. Yarın ilk idrarla da yapacağım ama bunda çizgi var mı sizce
elifgck bademli_puding azra01 kubra5441 Selim_Alparslan lala_666 Ay bi de yarın sabah ilk idrarla yapıyım bakıyım belki daha net olur varsa
elifgck bademli_puding azra01 kubra5441 Selim_Alparslan lala_666 egeemomms @gamzekzl İlk idrarla yaptım böyle çıktı. Sanki yine çok silik var gibi ama olsaydı bugün daha belli olmaz mıydı düne göre🫣
lala_666 elifgck evet canım bencede öyle yap ☺️ hayırlısı olsun inşAllah Ben o çizgi tam kızarana kadar 20 25 bəlli daha faza test etdim😅
azra01 elifgck bence adetinin geçmesini bekle ilk idrarla belli olması lazım ama adetin daha geçmediği icin yalancı çizgi de olabilir emin olmak icin en azından 1 gün adetin geçsin Normal adet tarihin ne zmn
Selim_Alparslan elifgck gecikme bekle kuzum🫶 ben 7 gün gecikme ile öğrenmiştim ikisindede. Gec döllenme olmuş olabilir 🩷
lala_666 elifgck sabrlı ol adetim geçsin bence silik gibi duruyor evet ama adetim geçerse yine yap canımmm
elifgck azra01 1 gün var tahminimce regle. Ama arada birkaç gün erken veya geç olduğu olabiliyor bakalım biraz daha bekleyeyim ona göre olmadı direkt kan veririm. Böyle testlerdeki koyulaşmayı takip etmeye çalışmak strese sokuyor insanı
elifgck Selim_Alparslan ya ben kızımda regle 7 gün varken bundan biraz daha net çizgiyle öğrenmiştim beta 17ydi ama sonra zamanla anladık ki erken döllenme olmuş yani aslında tam regl günümde öğrenmiş gibi oldum. Şimdi de tahminimce regle 1 gün var. Bakalım gecikme olacak mı bugün bel ağrım arttı baya bi normalde regl öncesi bel ağrısı yaşamam ama onunla mı ilgili bilemedim. Hayırlısı bakalım nasipse vardır diyorum. Sadece böyle test işlerine girmek insanı strese sokuyormuş cidden🤦♀️