sym_yc bugün doktorum söyledi. Bebek bazen karında toplanıyor ya köşede orda burda ve orası sertleşiyor. Mesela karın ortasında öyle toplanma ve sertleşme oluyormuş. Bunu yaşarsan korkma dedi🫠30 lardan sonra normalmiş. Ama rahatsız edici bir durum olursa da kontrollü olmak açısından bir nevi önemli bunu bilmek.