cglctl neslihanttk son 17 gün uygulamaya göre normal doğum olacak inşallah ilk gebeliğim bakalım oğluşum ne zaman gelmek isteyecek
senaayldz56 neslihanttk evet ya azıcık kaldı 😁bekliyorum ama sanki son günler daha bi yavaş geçiyor 😅
mevraa srysmy merhaba benimde 20 gün kaldı ama iki gündür bebek sağ tarafımda toplanmış gibi hissediyorum sizdede oldumu aynı durumu yaşayan varmı aceba
srysmy mevraa yok bende öyle bişey olmadı ya da ben fark etmedim bilmiyorum tam nerde duruyor onu bile çözemiyorum tekmeleri hep sağ tarafta ama