Meral_63 Kızlar adetime 6 gün var ama test yaptım bugün böyle çıktı telefon görünmüyor olabilir ama çok hafif silik çizgi var 5 dk çıktı böyle Bide 3 aylık kızım var 🥺😐
yorgunannis Meral_63 bendeki çizgiyi gördün sanırım😂 ama ben regl oldum darısı başına🎉 bekle derim hayırlısı olsun hakkında yine de. Aynı korunma yöntemi mi sizin de??
zuloss Ay ne güzel tam aralarında bir yaş olacak 🥰 varsa da üzülmeyin nasipten otesi var mı gelmek isteyen geliyor ☺️
Meral_63 zuloss hayırlısı OLSUN inşallah bakalım hele rabbim olamayanlara nasip etsin önce inşallah 🥲
Meral_63 yorgunannis Evet geri çekilme ile korunuyorduk 😐adetime 6 var işte bakalım hele gecen 7 marta kahverengi lekelenme yaşadım ayın 15 adet olmam gerekirken 7 marta lekelenme başladı zaten döngüm 28 gün sürüyor
yorgunannis Meral_63 😶🌫️😶🌫️böylesin şuan kaybolmak istiyorsun😂😂 çünkü o gün bende böyleydim😶🌫️😶🌫️😶🌫️😶🌫️😶🌫️
Meral_63 yorgunannis kaybolim beni Uzayya atın 🤣 hadi var diyim akrabaların dedikodusu düşünmek bile istemiyorum