cylnboran04 ekstra bişey yapmadım her gün duş aldık sirkeyle evi de normal nasıl temizliyosam öyle temizledim o kadar bu ilaç uyuzun yaralarını kuruttu geçirdi bebegim o zaman 7-8 aylıktı gece uyuyamıyordu bez bölgesi göbeği delik deşik olmuştu son çare ona da sürdüm üstünü ince tuttum hava alsın cabuk iyilessin diye onu da günlük yıkadım tabi sirke yaktı biraz yarasını ama iyileşti yani 1 hafta icinde yaralar iyileşti kaşıntılar geçti