Selam kızlar benim bi oğlum var 3 yaşında ismi Adin eşim koydu kız olursa ben erkek olursa o koyacaktı ben de saygı duydum ben de beğendim şimdi kızım oluyo 17 haftalığım isim sıradı bende ben Alisa koymayı çok istiyorum çevremdeki herkes o**pu ismi gibi yok öyle yok böyle o ne köpek ismi gibi diyor tamam diyorum duru olsun defne olsun inci ipek yok onları da beğenen yok eşimin de beğeneceği isim olsun demiştim ama yok yani görümcem rüyasında elisa olarak görmüşmüş de o yüzden eşim de alisa değil elisa olsun diyo ay sinir oluyorum aşırı benim dışımda herkesin bir isteği var alisa ismi çok mu kötü anlamı da çok güzeldi oysa ki asil soylu güzel demek ama ben karar verdim alisa olmasını istiyorum kimse ağustosta o masaya yatıp benim çekeceğim sezaryen acısını çekmeyecek siz kızlarınıza ne isim düşünüyosunuz