Özelde takipliyim ama daha donanımlı bı hastane olsun istiyorum.Özeli tervih etmemin tek sebebi normal doğum bekliyorum yanıma doğum anına kadar birini almaları.Eğer Zeynep kamilde de öyleyse orayı tercih etmek isterim.Haftasonu doktor oluyor mu acaba yoksa asistanlara mi kaliyo isler