Selam canım anneler,
Bugünkü sorumuz da bu olsun.
Benim en sevdiğim mevsim YAZ🌞
Çünkü ben deniz aşığı bir insanım denize girmeyi çoook severim. Yaz mevsiminde daha çok ferah hissediyorum kendimi .
Kışın sadece kar yağınca hoşuma gidiyor o da çok fazla değil .
İlkbaharda bahar alerjisi oluyorum
Sonbaharda sadece kuru yapraklar arasında fotoğraf çektirmeyi seviyorum.
Peki ya siz?