ayse_000 çok geçmiş olsun. Allah sağlıklı şekilde kucağına en kısa zamanda almayı nasip etsin inşallah. Zaten doğsa da iç organları, özellikle ciğeri ve beyni tam gelişmemiş olurdu doğunca kaybetmek daha kötü. Yaşasa bile ikinize de hüzün olurdu. Yeniden aynı ruhla gelir inşallah