08061999 Kizlarrr cokk merak ediyormm tutunma belirtileri yaşadınızmıı kacinci gunde oluyor belirti olmak zorundamii lutfen yazin
buse76 08061999 belirtilere aldanmayın kullanılan ilaçlardan oluyor çoğu bende aşırı terleme tatlı çekiyordu canım sürekli kasık ağrısı vardı ama Progestan kaynaklıymış hep estrofeminde katkısı var
gizemiaaa 08061999 ilk 5 gün batmalarım oldu kasıkta daha sonra 9. Günden sonra adet sancısı gibi sancılarım vardı bildiğiniz adet olucam herhalde sökülemiyor diyordum meğer pozitifmiş
08061999 mihra2021su ay masallah ben ilk hamileligimde sadece batmalar yasadim okadar kanama olmadi bende
08061999 buse76 evet ilkte cok belirtim vardi tutmadi suanda ikinci denemem hic belirtim yok sadece ara ara vajinamda sizi oluyor okadar
08061999 gizemiaaa benmde suanda vajinamin ustu bir el kadar orda ortada batmalar oluyor sizliyor degisik bir his bir onceki transferimde olmamisti