Bebeğim 2 ay 10 günlük sağımla besliyorum ilk göğüs ucum yoktu silikon uç kullandım 40,50 gün iyi emdi sonra meme reddi oldu çok üzüldüm hala ara ara teklif ediyorum yok almıyor silikonsuz deniyorum hoş silikonu da almıyor ki onunla da olsun istemiyorum artık emzirme polikliniğine gidicem şehir hastanesine işe yarar mı sizce giden var mı ???