rumeyyurmom Canım sakin olur musun.Burası anne bebek formu olduğu kadar annelerin stresini atma,duygularını da paylaşma yeri olduğu için öyle postlara yorum gelmesi çok normal çünkü hepimiz benzer stresleri ve durumları yaşıyoruz haliyle dertleşme yada moral verme olarak yazıp tabiki bu durumda da yorumlar artmış oluyor.
Bazen algoritma ya da o an böyle postlarda yorum yoğunluğu nedeniyle bazı paylaşımlar alt sıralarda kaldığı için görülmeyebiliyor.Bu durumda tekrar yazabilirsiniz sizin görülmemeniz algoritma ile alakalı olabilir yoksa üst yazan dahi olsa yazılıyor mutlaka