Burcu81- yok bacım mama içmiyor sadece ilk doğduğu hafta on gün kadar mama verdim sütüm olmayınca sonrasında 4 aydan sonra pirinç unu bebe bisküvisi bebek tarhanası verdim şimdi 9 aya girecek yiyebildigi herşeyi veriyorum bide benim bebeğimde süt alerjisi vardı şükür o da geçti çok zor günler geçirdik ama şükür toparlandı şu anda bebeğime kıymalı bı cirba yapıyorum belki yer iki kaşık yese bile vitaminli olsun