rmys568 kızlar sabah nişana benzer mukusumsu yapıda pembe-beyaz bir sey geldi şimdi de et kesiği gibi karnımda acı var,doğum sancım olsa anlarım değil mi ya ilk doğumum olacak sancım mı var emin olamıyorum
sarilale123 rmys568 nişan gelmiş muhtemelen haftanızıda yazsaydınız keşke. Ağreışar sürekli mi ara ara mı geliyor dinlenince tamamen geçiyor mu yalancı sancı da olabilir kendi doğum sancınız da olabilir
tugbaustuntas rmys568 benimde sabah nişanım geldi çok hafif adet sancısı gibiydi öğlene doğru birazcık arttı sonra duşa girdim çıktım biraz daha arttı ama düzenli değildi bazen 5 dakikada bir bazen 7 bazen 10 öyle öyle ilerledi hareket hissetmeyince hastaneye gittim 5 cm açıklığım olmuş meğer
betaaaasx Kaç haftalıksınız sıcak suya girin sancıların dksını tutun. Korkma sakince ve bilinçli nefes al Rabbim bir avazda kurtarsın 💗
rmys568 sarilale123 37+5 dinlenince ağrım azalıyor sanırım doğum sancısı olsa düzenli olurdu değil mi
serenaykatar Sıcak suya girdiğinizde sancı geçmiyorsa doğum sancısıdır dinlendikçe ve sıcak suyla sancı geçiyorsa gaz sancısıdır
sarilale123 rmys568 yalancı sancılar büyük ihtimalle. Doğum sancısı azalmaz yatmayla dinlenme ile geçme süresi de, ağrının şiddetide gittikçe artar
esraecem123 rmys568 düzenli olması kazım canım benim ikinci hamileliğim ,ilkinde sancılar geliyordu acaba doğum mu yapcam diye tedirgindim devamlı ama doğum olacağı zaman çok şaşırdım hep dakikası dakikasına geliyordu
rmys568 tugbaustuntas benim suan da hareket var ama bilemedim siz de hayırlısıyla kucağınıza alın inşallah açıklığınız da cok güzel
rmys568 esraecem123 ben de bilmediğim için çok karısık geliyor suan demek ki doğum sancısı olursa dediğiniz gibi hissederim böyle karısık olmaz