Hanımlar selam 5+3 haftalık gebeliğim dün gece 12 gibi kırmızımsı bi kanamam oldu sadece peçeteye geldi. 2 ay önce düşük olduğu için panikleyip doktora gittik. Önce medipole gittik. Doktora anlattım durumu ultrasonda 7 mm kese görüyorum ama bunu düşükten sayıxam daha önce bi düşük var diye dedi herhangi bir kanama alanı görmüyorum demesine rağmen. Hemen serum falan dedi. Hiçbir şey açıklamadan. Muayene 1 dakika bile sürmedi. Sinirlenip çıktım. Göztepe Medicalparka gittik. Yaşadığım durumu ve doktorun dediklerini de anlattım. Doktorun dediklerine güldü resmen iyi ki almamışsın serum dedi aklımdaki soruları sordum sağolsun çok yardımcı oldu. Beta istedi 2 gün arayla tekrar sonra gel dedi. Aranızda bu durumu yaşayan var mı. Yerleşme kanamasına çok benziyor durum dedi doktor. Sizde oldu mu ne kadar sürdü vs paylaşır mısınız tedirginim ✨💖