mom_51 Bende Ömer beye gidiyorum kuzum. Hem bağlanıcam hem sezaryen olucam. Bende Ömer beyi merak ediyorum
aysen51z mom_51 kendi seçiminiz mi bağlatmak için sezeryan mi istediniz yoksa sezeryan doğummu zaten bende düşünüyorum
mom_51 aysen51z benim zaten ilk iki doğum sezaryen di. Ssvd planladık lakin bağlanmak istediğim için ayrı ayrı iş yapmayalım sezaryen anında bağlanma işlemi olsun dedik. Ayın 13 ünde randevu var gün alacağım gittiğimde
aysen51z mom_51 bende bağlatmak istiyorum yaş sınırı var dedi Kaddafi hoca 4. Çocuğumda şimdi 5 . Çocuğa hamileyim hepsi normal doğum bağlatmak için sezeryan yaparlarmı acaba
mom_51 aysen51z Kaddafi bana da bağlamam dedi ama Ömer yaş farketmez kesin istemiyorsan bağlarım dedi. Ömer beye git bide o yapar bence
aysen51z mom_51 doğumlarım normal acaba bunun için sezeryan yaparmı başlatmak için bu arada niğde’de neresindesinşz
mom_51 aysen51z benim doğumlar sezaryen hepsi kuzu. Ömer normal doğumdan sonrada bağlıyor. 40. Gün bağlıyor alttan bağlama yapıyor dikiş falan yok onda
mom_51 aysen51z ay oradan bi ev bulmuştum geçen sene ucuzdu da ama bizimki TOKİ’yi satmak istemedi. 🤦♀️
aysen51z mom_51 ben normalde 5 şubatın ordaydım bu sene taşındık eski evimin oralar daha iyi burayı sevmedim 🥲