Hllkaraca benim ilk 37. Haftamdayım. Meryem ana otumu aldım duruyor sancım geldiğinde bende yapıcam araştırdığımda dolayı biliyorum sancı olayı nasıl bilmiyorum ama Doktorum sancıyı anlamama gibi bir durumun yok sana ağrılar anlatıyor demişti :)
Ama zaten doktor sana sancım var dio semin sancım var şuanda canım acı eşiğin güçlü demekki cok hissetmiyorsun . Benim nst de hiç sancım çıkmadı öyle bekliyoruz