ozlem_ozcelik Merich ben de çok etkileniyorum ama normal doğumda toparlanma süreci bence daha kısa sürüyor.
oykuulku ozlem_ozcelik benım ılk dogumumda sezeryan oldu enfeksıyonumdan kaynaklı mecburi bebege geçer diye ıkıncı dogumum oyuzden ☺️
oykuulku sym_yc ilk dogumumda sezeryan oldu enfeksıyonum vardı bebeğe geçer diye mecburı oldum ozaman şimdide mecburı sezeryan oluyorum 🥲