muazzze 6+2 de gittim. Doktor kalp atışı zayıf dedi 113 müş. Ama bilemedim zaten daha çok küçük değil mi doktor sorun varmış gibi konuşuyor
Merrriiii muazzze 7 8. Haftaya kdr beklenmiyor mu zaten kalp atışı ya cok küçük yeni atmış olabilir birkaç gün sonra yine git canım
sucukluyumurta07 muazzze benımde öyleydi 4 gün sonra gittim normal cıktı. Zaten doktorda demişti. Hatta bak 3 4 günde bile ne kadar fark edıyor bebekler dıye rahatlattı.
meryys muazzze Dün bende benzer konu açtım 6+0 da 93 çıktı yeni başlamış yavaş dedi, ama baya bir kişi normal dedi inşallah haftaya gümbür gümbür duyariz
nurellanurrrr muazzze ben de 6+2 de gitmiştim çok yavaştı kalp atışı,neden böyle diye sorduğumda doktor 8-9 haftalar da gümbür gümbür atar demişti
emosduygos muazzze hayır ya bizim 103 dü 5+5 de doktor şuan kalp atışı bile duymaya biliriz dedi ama şuan için güzel ilerleyen haftalarda artmasını bekleriz sadece dedi bende biraz stres olmuştum ama bir hafta sonra 143 sonra 170 lere kadsr çıktı stres olmayın artacaktır
dilaraakayy muazzze bende 6 haftalığım 5 gün önce de 6 hafta çıkmıştı büyümemiş kalbi çok zayıf dedi 5 gün sonra tekrar gideceğim çok korkuyorum size ne dedi doktor?
izguler muazzze bana da aynısını dedi doktorum, bir hafta sonra gel gümbür gümbür dinleyelim dedi. Dediği gibi de oldu elhamdülillah, çook normal bacım hiç takılma inşallah ♥️
ayse_67 izguler noldu acaba banada bıyle dedi ama korkuyorjm haftaya gel dedi gumbur gumbur duyalım dedı sıze dedıgı gıbı bnımkıde dedı ama korktum
1_2_3_4 muazzze ne kadar olacakmış ki bence daha küçük olduğu için öyle çıkmıştır bir şey olmaz stres yapma kendi kendine 😃