İdrarıni yapamazsa çok fazla ağlar benim oğlumda çok fazla ağlıyordu.takip edince idrarını yapamadığını fark ettim direk acile götürdüm orda çocuğun kanini almaya çalıştılar baya zorlamislardi ozmn çok fazla ağladı.kaninda bilmem ne çıktı fln filan şeyler söylediler.yatis yapmak zorundayız ve hastanemizde yer yok ambulansla özel hastaneteye sevk edicez dediler .devlet olmasına rağmen para koparmaya çalıştıklarını anladım.neden özelde devlet değil yani.kabul etmedim eve getirdim aferdersiniz idarar yoluna zeytinyağı ila masaj yapmıştım yaptığım yerde idrarını yaptı ve sabaha kadar mışıl mışıl uyumuştu ☺️