Ftmn123- Kızlar adetten bir gün önce adet sancısı çektim adet günüde adet sancısı çektim fakat hala adet olmadım bugün adet gecikmesinin 2. Günü sizce hamilelik olabilir mi?ama hiçbir belirtimde yok valla?
Noyimommy Ftmn123- benim bir gün gecikmişti ve regl sancısı yaşıyoduk dişçiye gidicem nolur nolmaz diye test yaptım ağrım var diye hiç ihtimal vermiyorduk pozitif çıktı meğer yerleşme ağrısıymış
buketdeniz19 Ftmn123- Canım test yapsan yani test yapmadan var yada yok demek çok doğru olmaz adetin geçtiyse eğer bi test yap zaten varsa çıkar
Ftmn123- bebegimle_ben Yaptım ilk 3 dakikada pozitif çıktı valla Miratech erken gebelik testi yaptım.
Ftmn123- buketdeniz19 İnşallah bu sefer vardır! Bir ara kan verdikten sonra pozitif çıktı prodoctor erken gebelik testi sonra değerimre 0.8 geldi ve adet oldum? Bilmiyorum ki bu seferkini?
buketdeniz19 Ftmn123- bazı testler yalancı pozitif verebiliyor benimde başıma gelmişti o durum sen genede kan ver emin olmak için