Günaydın sevgili anne ve anne adaylarımız 🌸
Bu dünyadaki en değerli varlığınız olan evlatlarınız için vermiş olduğunuz isimler nedir?
Bebeğinizin ismini neye göre seçtiniz; anlamı mı etkiledi yoksa kalbinize mi dokundu?
Biz eşim ile oğluşumun adını Pars koyduk. Kız bebek beklediğimizden ismi hazırdı aslında ancak erkek olduğunu öğrenince erkek bebek isim arayışına girdik. Hemen hemen hiçbir isim bizi çekmedi açıkçası ama Pars ismini ve anlamını da okuyunca bizi çok etkiledi ve güçlü bir tılsımı olduğunu düşünerek bu ismi koymaya karar verdik. 🩵
Haydi yorumlarda buluşalım. 🐣
Bebeğinizin ismi + anlamı ve hikayesi nedir? ✨