Dün geceden beri 3-4 sefer aralıklarla karnıma keskin bir ağrı saplanıp geçiyor. 19 haftalık hamileyim. Hala hareketlerini de hissedemedim. Herkes normal ilk hamileliğin diyor ama ben çok stres oldum bu duruma. 15-16.haftasında hissedenler var, herkesin süreci tabiki aynı olmaz ama çok fazla düşünüyorum bunu. Gece yaşadığım ağrılar için acile gitmeyi düşünüyorum ama eve en yakın bir devlet hastanesi var, orada acilde bakarlar mı? Bilgisi olan var mı?