Merhaba anneler 35. Haftadayım son düzlüğe girdik artık. Haftası yakın annişler nasıl, süreciniz nasıl geçiyor biraz sohbet edelim, halsizlik, iştah , kilo durumunuz nedir? Benim son 1 haftadır iştahım açıldı ve çok halsizim gibi hissediyorum 50 kg ile başlamıştım 57 kgyim şuan. bazen de ufak kasılmalarım oluyor🦦 hastane çantanızı hazırladınız mı, neler koydunuz, kesin bunu çantana koy dedikleriniz? 😍 birde ben doğum eğitimi alıyorum özel doulam var doğuma benimle birlikte gelecek inşallah kısmetse, birkaç pilates hareketi vs gösterdi bunlara haftada 2 gün olarak başla 2 hafta sonra her gün yapmaya çalış dedi, perine masajını falan anlattı. Aklıma takıldı bu hafta itibariyle ananas, hurma vs yemeye ahududu yaprağı çayına falan başlamalı mıyım acaba😍