Admsarzu merhaba kaç haftalıksınız🌸 ben de 39+2 haftalığım herrr şeyi deniyorum 2 haftadır, dün kontrol vardı ne kanala girmiş ne açılma var hiçbi şey yok. Rahim ağzım hiç kısalmamış🥺 baya modum düştü. Ama sonra toparladım. Bir anda da her şey başlayabilir. Doktorum da bazen naparsan yapmaz olmaz bebeğe bağlı her şey dedi. Sanırım biraz akışa bırakmamız lazım. Ha geldi ha gelecek, niye gelmedi ne zaman gelecek derken kendimizi strese sokuyoruz. Stres hormonu zaten doğumu durduruyor. Bize oksitosin lazım🤍