kedimekim 18+5 haftalık hamileyim doktor dün vajinal muayene de yeşil akıntı görünce verdi. İlk defa bu gece kullandım yanma yaptı ve sabah peçeteye silince yoğun bir akıntı geldi krem rengi gibi jölemsi bir akıntıydı. Bu normal mi ?