Kbr_ylc02 benim teyzem 2 kuzenimi de evde doğurmuş. Ben düşünüyorum da yapamam herhalde. Evde doğuracak sam şu şekilde isterim evde suda doğum ama doktor ebe hemşire olsun isterim yanımda aci bir durumda kendi ekipmanlarıyla müdahale edebilecek insanlar. Ama ona da güç yetmez maddi anlamda herhalde. Ben şeyi duymuştum sadece bir kadın uyurken doğurmuş, bebeğin ağlama sesine uyanmış 😀 duyduğumdan beri inşallah bende öyle olurum diyorum 😀