jalepone ben kendi kafamdan bir şey uydurmuştum 😀 sonra internette de görmeye başladım isterseniz deneyin. Sucukları dilim dilim doğrayıp tavaya sonra isterseniz sucukları çıkartın isterseniz başka tavada yapın domatesleri yuvarlak dilimler halinde doğrayın kızartın. Kızarınca kenarından kabuklarını alın. Sonra sucuk yaptığınız tavaya domatesleri dizin. Sonra üzerine yumurta çırpın ve bir kapak kapatıp yumurtalar hafif pişince biraz kaşar rendeleyin birazda öyle pişirin. Müq Müq Müq. Birde ben misafir sofralarına ananemin yaptığı kızartmayı yapıyorum misafir gelince o da şöyle. Patatesleri kızartıyorum bir tepsiye alıyoruz. Biberleri kızartıyoruz onu da tepsiye alıyoruz. Ayrı bir tavada tavuk göğsü, kanadı karışık kızartıyoruz onu da tepsiye alıyoruz. Bunların hepsini iyice karıştırıyoruz tuzlayıp. En son üzerine yine domatesleri yuvarlak dilimleyip kızartıyoruz. O domateslerin suyu Tavuk ve patatese geçiyor sabah sabah o kadar lezzetli oluyor ki onun tadı. Canım çekti 😀😀